•  
      منبع خبر : 1003
      تعداد بازدید: 101
      کد: 211985
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      با هدف حذف گردش کاغذی در ارائه خدمات کارمندی شهرداری مشهد صورت می گیرد؛

      توسعه سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان

      پیاده‌ سازی و بهره ‌برداری از سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان شهرداری مشهد که با هدف تسهیل ارائه خدمات بیمه ‌ای صورت گرفته است، توسعه پیدا می کند.
      توسعه سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان

       به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان شهرداری مشهد در گام نخست از آبان ‌ماه سال جاری، مناطق و ستاد شهرداری مرکز را پوشش داده و طی چهار ماه گذشته بیش از 500 بیمه ‌نامه از این طریق صادر شده است.
      با گسترش این سیستم، امکان استفاده از آن از طریق میز کار یکپارچه برای کارکنان سازمان ‌های تابعه شهرداری مشهد نیز در دسترس قرار می‌ گیرد که این فرایند هم ‌اکنون آغاز شده است.
      بنا به این گزارش، فرایند امور در سیستم مذکور به گونه ‌ای تعریف شده که در هیچ ‌یک از مراحل کار، نیاز به مکاتبه و یا پیگیری حضوری نبوده و حتی بیمه ‌نامه صادر شده نیز از طریق سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان برای فرد ارسال می‌ شود. این امر ضمن کاهش قابل توجه گردش کاغذی در امور اداری، در شرایط خاص فعلی که شاهد گسترش اپیدمی کرونا هستیم، اهمیت ویژه‌ ای دارد.
      فرایند درخواست انواع بیمه ‌ها توسط کارکنان، پیش از این به صورت دستی انجام می‌ شد و علاوه بر نیاز به طی فرایند مربوط در قالب انجام مکاتبات و پیگیری حضوری، زمان ‌بر بوده و روند کار را با کندی مواجه می‌ کرد. با پیاده‌سازی سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان، درخواست بیمه در سامانه ثبت شده، مدارک لازم از همین طریق بارگذاری می ‌شود و پیگیری‌ های لازم نیز تماما به صورت سیستمی صورت می‌ گیرد.
      امکان درخواست تقسیط حق بیمه نیز از طریق این سامانه وجود دارد که پس از بررسی به شرکت بیمه مربوطه ارجاع می ‌شود. همچنین در روش جدید دیگر نیازی به ارائه چک برای تقسیط حق بیمه نبوده و فرایند کسر از حقوق به صورت سیستمی انجام می‌ شود.
      از دیگر قابلیت‌ های سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان، می ‌توان به امکان اضافه شدن چند شرکت بیمه و انتخاب بیمه مورد نظر از بین آن ها اشاره کرد. همچنین در صورت وجود نقص مدارک، اعلام نقائص مربوطه و ارسال مدارک تکمیلی نیز از طریق همین سیستم صورت می‌ گیرد و روند طی ‌شده نیز به صورت لحظه ‌ای از طریق سامانه قابل مشاهده و پیگیری است. بهره ‌برداری از این سیستم، کاهش مدت زمان رسیدگی به درخواست‌ های بیمه را در پی خواهد داشت.
      شایان ذکر است کارکنان شهرداری مشهد می‌توانند از طریق سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان، بیمه ‌های مختلفی همچون بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو، آتش‌سوزی، بیمه عمر و سایر انواع بیمه ‌های لازم را دریافت کنند.

       

      تعداد بازدید: 101
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • مناطق
      بهسازی مسیرهای دوچرخه منطقه 5 بهسازی مسیرهای دوچرخه منطقه 5
      اجرای پروژه پیاده روسازی در بولوار خادم الشریعه منطقه 10 اجرای پروژه پیاده روسازی در بولوار خادم الشریعه منطقه 10
      کسب مقام دوم منطقه 2 درحوزه درآمدی کسب مقام دوم منطقه 2 درحوزه درآمدی
      راه‌اندازی کارناوال نیمه شعبان در خیابان‌های اصلی منطقه یک راه‌اندازی کارناوال نیمه شعبان در خیابان‌های اصلی منطقه یک
      فضا آرایی عیدانه و مناسبتی سطح منطقه یک در آستانه جشن نیمه شعبان فضا آرایی عیدانه و مناسبتی سطح منطقه یک در آستانه جشن نیمه شعبان
      چند رسانه ای
      آخرین اخبار کرونا ویروس
      از توزیع غذای گرم تا سازماندهی کمک ها در توزیع خدمات و امکانات از توزیع غذای گرم تا سازماندهی کمک ها در توزیع خدمات و امکانات
      توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در روزهای کرونا توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در روزهای کرونا
      توزیع مستمر ماسک و محلول در بین تاکسیرانان توزیع مستمر ماسک و محلول در بین تاکسیرانان
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .